اهواز_ مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان با اشاره به وجود ظرفیت های ادبی بالا در استان خوزستان، گفت: شاعران نامدار عرب خوزستانی افتخار بسیاری برای استان داشته اند.

شاعران نامدار عرب افتخار بسیاری برای خوزستان داشته اند

به گزارش قدس آنلاین به نقل از  روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان محمد جوروند اظهار کرد: با توجه به ظرفیت‌های بسیار حوزه شعر و ادبیات عرب در شهرستان شادگان ، جشنواره بینالمللی شعر عربی افراح در این شهرستان برگزار شد.

وی با اشاره به استقبال صورت گرفته از این جشنواره افزود: جشنواره بینالمللی شعر عربی به مناسبت اعیاد شعبانیه با حضور هشت شاعر بنام از کشورهای عراق، بحرین، لبنان، سوریه و جمعی از شاعران استان خوزستان برگزار شد.

جوروند خاطر نشان کرد: در این استان و به‌ ویژه شهرستان شادگان شاعران نامداری در حوزه شعر عرب وجود دارند که افتخارات زیادی برای استان داشته و دیوان اشعار آنها در تمام کشورهای عربی مورد توجه و استقبال قرار گرفته است.

وی بیان کرد: با توجه به این ظرفیت‌های ادبی بالا برگزاری همایش‌های متعدد ادبی در شهرستان شادگان و دیگر شهرهای استان پیشنهاد می‌شود.

گفتنی است، همایش بین‌المللی شعر عربی با حضور غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان، محمد جوروند مدیر کل سازمان فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان، حجت‌الاسلام مجید ناصری‌نژاد رئیس مجمع نمایندگان استان خوزستان و نماینده مردم شادگان در مجلس شورای اسلامی و تعداد دیگری از مسئولان در فرهنگسرای ملافاضل سکرانی این شهرستان برگزار شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.